theo ploeg on Sat, 12 Apr 2008 08:57:56 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] [Fwd: Re: Tjerk Timan: verslag van de Cultuur 3.0 conferentie]

beste Floor,

dank je voor je uitgebreide antwoord. ik ben benieuwd.

groet,

theo

Op 11 apr 2008, om 15:53 heeft Floor van Spaendonck het volgende
geschreven:

> Beste Theo Ploeg,
>
> Jammer dat je niet aanwezig was.
> Cultuur 3.0 is een reactie op de behoefte van het brede cultuurveld
> om meer en beter geïnformeerd te worden van hetgeen er nu en in de
> toekomst speelt op het gebied van digitale kunst-en cultuur.
> Positieve adviezen- en beleidsvoornemens ten spijt is er nog erg
> veel ruis in het communiceren en oordelen over en door het veld.
>
> Als Kick Off heeft cultuur 3.0 een brede invalshoek genomen om juist
> de diversiteit en variëteit van de eCultuursector te tonen. Dit
> [...]

cut-up.blog @ www.cut-up.com/blog
cut-up.media @ www.cut-up.com
[the art of living in a medialised landscape]
theos weblog @ theoploeg.wordpress.com
--
cut.up.media
p.o.box 313

"Die Idee ist Gut, doch die Welt noch nicht bereit" Tocotronic (1995)

"Precisely because the universe in which we live is somehow a universe
of dead conventions and artificiality, the only authentic real
experience must be some extremely violent, shattering experience. And
this we experience as a sense that now we are back in real life."
Slavoj Zizek (1992).