Gijs Determeijer on Thu, 30 Aug 2007 21:03:31 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] PICNIC Jr en Come Out & Play Festival zoeken vrijwilligers

Hoi!

Heb je zin om je nuttig te maken en deel uit te maken van de PICNIC Crew, dan kun je je aanmelden als begeleider voor deze twee onderdelen van het cross media festival PICNIC '07:

op maandag 24 en dinsdag 25 september PICNIC Jr (08.30-17.30)
In de Gashouder organiseren we 10 spannende en vernieuwende workshops voor jongeren tussen de 14 en 18, waarin ze creatief bezig gaan met allerlei vormen van (nieuwe) media. Voor deze dagen zoek ik 10 begeleiders die mij helpen de dagen in goede banen te leiden.

op vrijdag 28 en zaterdag 29 september Come Out & Play Festival (11.00-21.00)
PICNIC heeft het succesvolle festival uit New York gehaald en op deze twee dagen gaan we van Amsterdam een grote speeltuin maken. Meer dan 15 spellen variërend van grote spionage spellen rond de nieuwmarkt, tot kleinere spellen als Human Snake op het PICNIC terrein.

Voor dit festival heb ik echt veel enthousiaste krachten nodig, enerzijds om de game designers die bijna allemaal uit het buitenland komen te begeleiden, anderzijds om het HQ te bemannen, waar gespeeld kan worden, inschrijving plaatsvindt en spelers en makers tussen de spellen elkaar ontmoeten.

Wat levert dit op:
Een exclusief Come Out & Play en/of een PICNIC Jr T shirt
Lunch en versnaperingen op de dag zelf
Toegang tot het Come Out & Play feest in de PICNIC Club op zaterdag 29 september
Gratis drinken (lees: ***VIP behandeling***) op het feest
En natuurlijk blijft er ruimte op de dagen zelf over om mee te spelen, dus een leuke dag!

Meld je aan: gijs@waag.org, voor vragen mag je me ook bellen, 06 249 272 13

meer info en alle workshops van PICNIC Jr http:// www.picnicnetwork.org/picnicjr

meer info en alle spellen van CO&P http://www.picnicnetwork.org/coap

meer info over het PICNIC '07 festival http://www.picnicnetwork.org

Bedankt en tot ziens en stuur dit bericht vooral door naar andere geïnteresseerden

Gijs Determeijer - Producer - Waag Society
nieuwmarkt 4 - 1012 CR - Amsterdam
gijs@waag.org - 020 557 9822 - 06 249 272 13