richard de boer on Fri, 22 Jun 2007 14:47:54 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Re: [Columns] De jaknikkers (Het Parool, 19 juni 2007)

Nee de link ontbrak naar een blog entry van Karin Spaink over the Yes Men:

http://blogger.xs4all.nl/kspaink/archive/2007/06/19/243172.aspx

groeten,
Richard

Op 22-jun-2007, om 14:48 heeft Peter van der Pouw Kraan het volgende geschreven:

Ik kan in de berichten op nettime-nl geen bericht vinden waarop onderstaande betrekking heeft. Heb ik iets gemist?