Richard Reekers on Tue, 12 Jun 2007 16:15:48 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] ETLD.Org WebTV - tippen = (weder)linken

Beste mensen,

Vandaag online, om 14.35 uur (Amsterdam Tijd) ETLD WebTV -

http://www.etld.org/

Over de mooie dingen van het leven die "you" online zetten.

WebTelevisie - nu nog klein, maar SBS, RTL, Digitenne en andere
commercielen: eat your heart out!

Jullie hebben het meegemaakt; dat ik enthousiast was over You(Tube met name).
http://www.nettime.org/Lists-Archives/nettime-nl-0706/msg00012.html

Dit weekend stortte ik mij er maar helemaal op. Zelf kan ik weinig, maar
"You" maken me toch af en toe mooie dingen! Vandaar deze portal, versie
1.0.

Heb je een filmtip die ergens online staat en te embedden is, stuur hem
door. Ben ik het de keuze eens, dan linkt de site naar jullie e-initiatief
terug.

Updates doe ik twee keer per week. Erger je niet als het allemaal niet in
real time gebeurt. Deze versie is puur-plain HTML. *zucht*

Groet,

Richard

Meer info
ETLD.nl/com staat sinds '99 online en richtte zich vooral in het begin op
de online ruimtevaart, en -onderzoekcommunities. Vandaag de dag passeren
zo'n 200 tot 500 authentieke IP's de revue, met name afkomstig van DMOZ en
Anglo-Saksische ruimtevaart-, evolutie- en urban culture-sites.