ravage on Sat, 9 Jun 2007 14:47:50 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] [film] Waarom heeft niemand mij verteld...etc.

Gezien: Waarom heeft niemand mij verteld dat het zo erg zou worden in
Afghanistan?
Waar: Rialto, Amsterdam, 8 juni 2007
Regisseur: Cyris Frish
Distributeur: Filmfreak

"Show me dead, show me the death man!" Op naargeestige wijze doolt de ernstig
verwarde man middenin de nacht door de Jodenbreestraat in het centrum van
Amsterdam. Fietsers maken een boog om het leed niet in de ogen te hoeven zien.
Weg, weg, weg van hier! Niemand die zich om de man bekommert. En geef ze eens
ongelijk, want worden we niet dagelijks geconfronteerd met mensen die
letterlijk en figuurlijk de weg kwijt zijn geraakt?

lees verder:
http://www.ravagedigitaal.org/2007/deel2/filmblik9juni/filmblik.php

MEER FILM:

Fascinatie voor de seriemoordenaar