Leon Kuunders on Mon, 21 May 2007 09:42:35 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Internet voor Burger en Politicus - 12 Juni 2007

Dag,

Voor de geïnteresseerden onder ons: over het onderwerp "Eigendom van
Persoonsgegevens", dat tijdens de conferentie wordt behandeld, schreef ik in
een vergelijking van verschillende Identity Management raamwerken.

Degenen die daarover meer willen lezen kunnen dat via
http://leon.kuunders.info/IDMFrameworks-Isec06-5-GS.pdf

Groet!
Leon Kuunders