Richard Reekers on Tue, 12 Dec 2006 10:49:58 +0100 (CET)

algemeen dump e-adres (registratie) | Re: [Nettime-nl] meterstanden online etc.

Ha Marja et all,

Lang geleden trouwens, alles goed? NoPapers is nog altijd still going
strong aan de site te zien.

Jouw mailen hieronder zijn mij uit het hart gegrepen. Als ik mij tot
vandaag ergens registreerde - en ik vond het niet nodig mijn e-adres op te
geven - dan vulde ik een niet bestaand maar wel acceptabel adres in
(nietnodig@overbodig.org).

Ik kan mij zo voorstellen dat er een algemeen e-adres komt dat met de naam
al in zich draagt een waakhond te zijn.

Wie vervolgens dit adres moet gaan beheren, betalen en hosten is
natuurlijk vraag twee. Maar als velen het gaan gebruiken, zou je daarmee
wel aardig overzicht kunnen krijgen wat e-adresverzamelaars er allemaal
mee doen.

Wie er wat mee kan/wil: gaarne & bij deze. Ik doe in elk geval mee.

Richard

Marktwerking is een mechanisme
Het gaat om wat je erin stopt