Patrice Riemens on Wed, 1 Nov 2006 17:55:29 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] wijvertrouwenstemcomputersniet.nl:[persbericht]Stichting spant geen kort geding aan

Ja Alex, en zo is er altijd wel wat ergens op aan te merken. Het valt me
wel op dat je argument verdacht veel lijkt op dat van multinationals die
ook actiegroepen en NGOs verwijten door niemand gevraagd te zijn en
niemand te vertegenwoordigen en toch tot van alles en nog wat oproepen.
Snel je broek weer ophalen, Alex, anders krijg je nog een boete wegens
schenis van de openbare eerbaarheid!
;-)
patrizio en de Diiiinooos!