claudia van swelm on Mon, 23 Oct 2006 12:36:12 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Hoe klinkt de stad?

Wel jammer dat de discussie alleen over Amsterdam gaat.

Op 1 juni 05 werd een voorstel voor wekelijkse koopzondagen in Utrecht door 65% van de inwoners verworpen. http://www.nd.nl/htm/dossier/zondagsrust/artikelen/050602b.htm

Ik mag graag op een zonnige zondag over de Oudegracht fietsen en ben erg
blij dat ik daarbij nu niet geconfronteerd word met winkelmuziek. Zo nu en
dan zonder melk zitten op zondag, neem ik maar voor lief.

*

*