zanne on Tue, 1 Aug 2006 11:51:00 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] zomerfeest!

Vanavond vier ik mijn verjaardag in de Bitterzoet! Jullie zijn allemaal
van harte uitgenodigd.
 Zaal open 20.00 | Entree 5euro.
totaalentertainment!

David Gilmour Girls doet deze avond een try-out van hun totaal vernieuwde
liveset. Het dancerockduo wordt live ondersteund door een Dj en een
drummer. De set zal worden gebracht als één lange doorlopende trip ipv
losse nummers. http://www.davidgilmourgirls.com/

Hollywood Vampires: glamrock extravanganza! Geweldige cliché glamrockband
in de hoek van Guns ?n Roses
en Mötley Crüe. Live-optredens worden doorgaans met danseressen, een
politieauto en vuurwerk opgeluisterd, wat zij dit keer zullen meenemen?
www.hollyvamp.com

Verder wordt de avond gevuld met onder andere Andrew Melia the Magician,
mondharp/didgeridoo speler, Dj?s Dirk Diggler & Lo-Fi, Vj Zanne, een
blackjacktafel en andere acts! Daarnaast zijn er gratis perenijsjes en
shots Jack Daniëls!