Patrice Riemens on Thu, 19 May 2005 12:21:23 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] test one two test

On Wed, May 18, 2005 at 07:45:07PM +0200, Diana Ozon wrote:
> Menno, waarop zijn  de 2 emails die ik vandaag aan
> nettime-nl@nettime.org stuurde nu weer blijven steken?
> Ben benieuwd. Groetjes aan allen!!!

Hi Diana,

Geen peniek! nettime-nl is traag van tijd tot tijd (mijn beide mails
verschenen pas de avond vd ochtend dat ik ze gemaild heb. Maar het komt
(meestal) wel goed. Daar zorgt onze Mieg voor (pluim pluim, lik lik...;-)

Anderzijds Diana, niet te vaak reklame voor je zelf & optredens maken, dat
zou aangezien kunnen worden voor dat enge vier letter woord dat ook een
non-veg produkt schijnt te zijn...
;-)

chao, patrizio & Diiiinooos!
(en nu maar kijken wanneer dit verschijnt...)

PS En dank voor allen die mijgeinformeerd hebben over het toch 'fout.fout'
afkomst van die Duitse spams. Het blijft merkwaardig...