Albert Keizer on Wed, 18 May 2005 23:32:30 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Merkwaardige spam...

On Wed, May 18, 2005 at 11:24:42AM +0200, patrice@xs4all.nl wrote:
> Hoi,
>
> Dit is een van de vele mails die ik tegenwoordig krijg, altijd van een
> andere 'prive' adres, altijd aan een andere 'prive' adres op xs4. Eerst
> dacht ik dat ik op een  extreem rechtse (want Duits, muhuhahaha!) mailing
> lijst terecht was gekomen, maar het politiek spectrum vd berichten die
> ge-URLed worden is breed, vaak zijn ze zowaar interessant. (vb, tijdens de
> inaugarasie van het Holocaust monument mogen aanwonenden zelfs niet in de
> buurt van hun raam komen, anders abknallen door de plaatselijke Batra!)
> Any clue? Zijn er meer ontvangers?

> [...]

http://www.nu.nl/news/526544/53/Nederlandse_internetters_weer_overspoeld_met_Duitse_spam.html

En ja, kheb er ook zo'n 50 ontvangen totdat XS4ALL t in de spamfilters heeft
gezet.

grtz
Albert

--
"Anyone who can appease a man's conscience can take his freedom away from
him."