Michael van Eeden on Tue, 10 May 2005 15:42:10 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] CORRECTIE MELDING E-CULTURE FAIR 2

Beste Martine en anderen,
Uit de header van dit bericht blijkt dat het indertijd, in 2003, gepost is
en blijkbaar is 'blijven hangen' in de software die we gebruiken, Mailman.
Ik heb gisteravond na reparatie van de software een opdracht gegeven om alle
oude berichten alsnog te bezorgen, in de veronderstelling dat dit alleen
berichten betrof vanaf 26 april 2005. Helaas is er daardoor ook een aantal
veel oudere berichten gepost. Let dus goed op bij alle postings van de
afgelopen 24 uur, controleer bij twijfel de betreffende website(s). En
nogmaals excuses voor het ongemak.

Martine - jij hoeft je dus geen zorgen te maken over virussen, dit verlate
bericht heeft daar zeker niets mee te maken.

Michael van Eeden
Systeembeheer www.nettime.org