Rob Coenen on Wed, 16 Feb 2005 18:08:11 +0100 (CET)

RE: [Nettime-nl] Taming urban monsters: Mexico City

Ha Bas, daar zeg je wet. Dit jaar voor het eerst in jaren maar eens de
Transmediale over geslagen. Geen spijt van.

Dikke zoen

ROB

-----Original Message-----
From: nettime-nl-bounces@nettime.org [mailto:nettime-nl-bounces@nettime.org]
On Behalf Of Bas Van Heur
Sent: dinsdag 15 februari 2005 23:21
To: nettime-nl@nettime.org
Subject: Re: [Nettime-nl] Taming urban monsters: Mexico City

Wat ik me zelf afvraag is in hoeverre dit ook te maken heeft met een
'verwatering' c.q. uitwaaiering van het thema 'nieuwe media' / 'net-cultuur'
in andere gebieden. Andreas Broeckmann stelde b.v. tijdens de afgelopen
Transmediale de vraag of het festival ook over vijf jaar nog wel een reden
tot bestaan zou hebben, aangezien het veld steeds minder te definieren viel
c.q. het veld zichzelf niet meer als een gemeenschap waarnam, iets wat
midden jaren negentig wel nog het geval was.
s zu 100 FreeSMS/Monat: http://www.gmx.net/de/go/mail