Rob Coenen on Tue, 15 Feb 2005 19:57:55 +0100 (CET)

RE: [Nettime-nl] Taming urban monsters: Mexico City

Ha Bas,

Bedoel je nu werkelijk dat een structuur als: 'Eerst Nederlands, dan Engels'
in de praktijk onwerkbaar is - en zo niet, waarom mag je dan geen kritiek
hebben op een 'alleen Engels' bericht nota bene op een mailinglijst die is
opgericht om 'iets aan de (ver)taal problematiek te doen'?

Ik vraag me af of ik 'persoonlijke frustratie' nu ook al aan het lijstje van
verwijten moet toevoegen dat ik vandaag om mijn oren geslingerd heb
gekregen. Voor de aardigheid zal ik eens een top 10 opstellen.

Anderen hebben mij vandaag verweten dat ik dan misschien wel een punt heb,
maar het niet 'op de juiste wijze breng'.
Om je enigszins de wind uit de zeilen te nemen, of juist niet - dat laat ik
lekker in het midden - wil ik je toch even wijzen op een project van mijn
hand. Met enige tegenzin, omdat het lange tijd niet onderhouden is, maar
toch: http://www.euro-patriot.com/

Groetjes,

Captain Europe