Leon Kuunders on Thu, 4 Nov 2004 17:29:38 +0100 (CET)

RE: [Nettime-nl] FW: Full transcript of bin Ladin's speech

Hallo Michael,

Dank je wel voor je reactie, ik stel die zeer op prijs.

Ik ben het met je eens dat de door mij geposte tekst niet in het nederlands
is. Evenwel zijn er voldoende mensen op de nettime-nl lijst die engels
lezen. De mail was dan ook aan de lijst gericht.

Dat het bericht niet specifiek over nederland gaat is een aardige
constatering.  Jammer genoeg raakt deze kant nog wal. Nederland is actief
deelnemer aan de zg. Terreuroorlog, waarin bin Laden een belangrijke rol
heeft.

Groet,
--Leon.