moritz ebinger on Wed, 30 Jun 2004 13:59:50 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] Moritz nodigt uit naar de Dirty Diana Bar

Subject: Moritz nodigt uit naar de Dirty Diana Bar

Beste vrienden, beste in de kunst geïnteresseerde,

Vanaf 3 Juli exposeer ik (Moritz Ebinger) in een oude Havenbar op de
Deliplein te Rotterdam - Zuid ronddraaiende tekeningen, om 16uur is de
opening van deze door de stichting ZET georganiseerde expo.
ZET zet zich al jaren gepassioneerd in, voor getekende kunst.

Vanaf deze dag zullen er op de Deliplein de hele zomer door veel
kunstactiviteiten met en door kunstenaars te zien zijn.
Kijk hier: http://www.deplayer.nl/zomercamp/index.htm

De Deliplein liegt op Katendrecht en als je daar wilt kommen kom je
automatisch langs de Players Club waar ik onlangs buiten een openbare
danspaal situatie heb gecreëerd en waaraan nog altijd gedanst of gespiegeld
mag. Ook is het goed mogelijk dat jullie kinderen tegen kommen met een zeer
bont T-shirt die ik een week geleden uitdeelde aan alle kinderen van de
Bloemhofschool op de Ericaplein, dit T-shirt is soortgelijk als de
muurschilderij die ik voor hun aanbracht tegenover de school.

Tijdens de minimaal 2 maanden durende expo zou er een installatie van
meerdere tekeningen door Moritz Ebinger te zien zijn die vanuit het plafond
door de ruimte draaien, zodat ze zich spiegelen in de spiegels van de oude
Havenbar, deze spiegelende effect wordt versterkt omdat in de tekeningen ook
spiegels verwerkt zijn.
Deze bewegende ruimtevullende installatie zou 24 uur per dag van buiten door
de etalageraam te zien zijn. Er zijn sleutels op te halen zodat men de
tekeningen van dichtbij kan bekijken.
En op elk zaterdag zou de ruimte open zijn voor publiek:
Mede omdat ik in deze Dirty Diana Bar met een voormalig Bar-slechte
reputatie in het vervolg misschien nog andere kunstenaars uitnodig hun zeer
grote tekeningen te laten zien en te verklaren.
Maar hoe en of überhaupt is nog niet duidelijk.

Met lieve groeten Moritz Ebinger

De dag na deze opening wordt er de finale gespeeld met wie weet? ik wens
jullie alles goede!
& of eerst of als alternatieve kan je je fijn vermaken op de strand van
Heemskerk aan Zee (via wijk aan Zee te bereiken) op de opening om 16uur van
de expo Vloedgolf waarin Regula Maria Müller uitblinkt.

P.S Beste in de kunst geïnteresseerde maar geïrriteerd door mijn mails,
          sorry geef het even door en ik schrap je van de lijst