Stefan Arentz on Mon, 10 May 2004 10:53:39 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] kwaliteit prijsverhouding MP3 <-> CD

On May 10, 2004, at 10:23, UNSOUND wrote:

> conclusie: we worden dus dubbel genept. Door Apple (en dan ben ik een
> apple fan) en de platenmaatschappijen die hier weer royalties over
> krijgen.

Genept? Je weet toch wat je koopt?

Overigens, Apple doet het MP4, wat al veel betere kwaliteit heeft dan
MP3. Experts menen het verschil amper te kunnen horen, en dan alleen
bij een klein genre/soort muziek.

  S.

(Sorry voor het dubbele bericht, en negeer wat ik zei over de lossless
codec. Die is niet beschikbaar voor de iTunes store).