UNSOUND on Mon, 10 May 2004 10:22:57 +0200 (CEST)

RE: [Nettime-nl] kwaliteit prijsverhouding MP3 <-> CD

Ik begrijp je standpunt dus heel goed, maar we zouden ons wel moeten
realiseren dat het een inferieure kopie is. Of het nu betaald of
onbetaald is. Dit is een puur techniesch verhaal. Geen oordeel over het
daadwerkelijke downloaden.

Albert Hartwig

-----Original Message-----
From: Sladjana Labovic [mailto:S.Labovic@parool.nl]
Sent: Monday, May 10, 2004 10:15 AM
To: UNSOUND
Cc: nettime-nl@nettime.org
Subject: Re: [Nettime-nl] kwaliteit prijsverhouding MP3 <-> CD

Heb je zelf wel eens gedownload? Of heb je kinderen die downloaden?

Dan snap je het denk ik meer.

Je kan veel meer kanten uit met downloaden dan met kopen.

Ik wil bijvoorbeeld best de nieuwe single van Britney Spears luisteren
en dus kopen voor 99 eurocent. Gewoon omdat dat nummer de hele dag al
in mijn hoofd zit ofzo.
Maar dat wil niet zeggen dat ik perse de nieuwe cd van Britney wil
hebben.
Daarbij zou ik liever voor 16 euro mp3's downloaden die ik wil hebben
in plaats van een cd te kopen waar slechts 3 nummers op staan die ik
echt wil hebben.

Snap?

Sladjana

UNSOUND heeft op maandag, 10 mei 2004 om 10:06 (Europe/Amsterdam) het
volgende geschreven: