eveline lubbers on Thu, 11 Sep 2003 14:39:39 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] AH nogmaals

Als reaktie op de kritiek dat ik een oproep
Albert Heyn te bocotten had doorgestuurd
naar deze lijst: ik had dat meer bedoeld als
signalement dat er *eindelijk* een gevoel
ontstaat dat er een eind moet komen aan
de grenzeloze grootsheidswaanzin. Een
hoopvol teken dat mensen hun stem
verheffen.

Parool van vandaag lijkt dat te bevestigen:

- AH erkent verlies van vaste klanten
AMSTERDAM - Albert Heijn lijkt de publicitaire schade te onderschatten, die
onder zijn klanten  aan het ontstaan is door de massaontslagen en de
beloningsrel rond topman Anders Moberg. Anonieme filiaalhouders melden dat
boze klanten bij de kassa demonstratief hun AH Bonuskaart doorknippen.
Lees verder: http://www.parool.nl/artikelen/NIE/1063257238525.html

groet
eveline

Werk: 	020 6279421