Alfred B. Broer on Tue, 9 Sep 2003 12:55:34 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] Re: Dit kreeg ik net, ik doe mee, jullie ook?

Hoi Eveline,

Van zo'n serieuze journalist al jijzelf had ik dit niet verwacht. Okay het
moet gezegd die beloning aan deze Zweed is ronduit belachelijk. Maar dit
geld ook voor de ING top + 25% ( o.a. voor Wim Kok ooit toch echt een
vakbondsman) Terwijl de werknemers moeten inleveren. Gaan we nu ook met z’n
allen de Postbank en ING boycotten en alle gerelateerde bedrijven ( zoals
verzekeringsmaatschappijen) boycotten?

Het was heerlijk om de audio van die Ahold aandeelhoudersvergadering te
horen op het nieuws. Echter toen Ahold door het ijs zakte, door
mismanagement in de USA en Zuid Amerika, boekhoudfraude en valse
voorstelling van de werkelijke zaken, zag ik Albert Heijn op televisie
zeggen dat hij zich verneukt voelde door die managers. Hoe voelt hij zich
nu vraag ik mij af. Blinde geldzucht heeft dit bedrijf gebracht waar het nu
is. Ze kochten destijds de supermarkt keten ‘Disco’ in Zuid Amerika en
betaalde de aandeelhouders terwijl in werkelijkheid het bedrijf er zo
slecht voorstond dat het eigendom van de bank was. Beetje dom zou ons
prinsesje zeggen…

Wie denk je dat er het meest getroffen gaan worden door deze boycot? Juist
de werknemers van AH want die vliegen er het eerste uit… Ik denk dat de
enige die ook maar iets zouden kunnen uithalen in deze zaak de
aandeelhouders zijn.

Vriendelijke groet,
Alfred Broer