Menno Grootveld on Wed, 18 Jun 2003 21:54:47 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] Misschien een leuk uitje?

Kijk eens wat ik vandaag in mijn mailbox aantrof:

Utrecht, Bunnik
Artiest: Harm Jan Timmerarends

"Exploderende koeiescheet"

De brandweer laste dit explosieve spektakel af op 6, 7 en 8 juni.
Vrijdag 20 juni gaattie alsnog de lucht in!

Harm Jan laat de koeienstal ontploffen met een enorme inflatable explosie.
De sigaar rokende boer die achter een scheetlatende koe staat en daardoor de
hele stal laat exploderen was de inspiratiebron tot dit kunstwerk.

Locatie: Boerderij Rhijnauwen, Rhijnauwenselaan 18, Bunnik.
Opening: Vrijdag 20 juni 2003 om 18.00 uur.

Er zijn meer festiviteiten op zaterdag 21 en zondag 22 juni, voor meer info
kijk op www.jaarvandeboerderij.nl

En dan maken ze zich in Engeland druk om een foto van Rineke Dijkstra van
een naakte peuter op het strand van Castricum! Als de dierenbescherming hier
maar niet van hoort...