Patrice Riemens on Tue, 6 May 2003 12:37:20 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] digitale stad 3 conferentie, Amsterdam, 19-21September 2003

In dit geval denk ik dat deze doorgifte geoorloofd ende toepasselijk is
voor nettime-NL omdat:

-  het een onderwerp betreft die nogal leeft (de) binnen deze gemeenschap.
-  de betreffende conferentie (weliswaar in het engels) in amsterdam zal
plaatsvinden.

Wel heb ik mij bij de afzender verwonderd dat 'het ding' kennelijk (na
omgebracht te zijn geweest door Joost de Verschikkelijke Flint) nu
voortleeft als zombieoiedale wangedrocht op akademisch infuus.

Alaaf!

patrice & Diiiino!