Ron Peperkamp on Wed, 19 Mar 2003 19:40:02 +0100 (CET)

[Nettime-nl] WAARSCHUWING: TEKEN NIET !!

Via de Vredeslijst Media bereikte mij het onderstaande bericht waarin een
stel losgeslagen idioten oproepen om een aantal regeringsleiders voor het
nieuwe Internationale Strafhof in Den Haag te dagen. Kennelijk hebben
Meindert Stelling c.s. geen idee hoeveel schade men hiermee aan het toch al
fragiele Strafhof toebrengt. Dit is namelijk precies zo'n voorbeeld van een
waanzinnige aanklacht waarmee de tegenstanders de reputatie van het Strafhof
onderuit proberen halen.
Doe mij een lol en lees eerst even welke zaken het Strafhof wel en vooral:
welke zij NIET behandelt, voordat je je handtekening zet onder deze
bijzonder kwalijke idioterie!
http://www.icc-cpi.int/ataglance.php

  Ron Peperkamp
  ron@peperkamp.nl