geert lovink on Sat, 8 Feb 2003 05:05:02 +0100 (CET)

[Nettime-nl] politieke grap

From: "Hans Van de Looy" <hans@blackhats.org>
Sent: Thursday, February 06, 2003 6:52 PM
Subject: A political joke (in dutch)

en vroeg de kinderen of ze misschien vragen aan hem wilden stellen...
Bob stak zijn hand op en zei: "Ik heb 3 vragen voor u."
1) Hoe heeft u de verkiezingen kunnen winnen, ook al had u minder stemmen?
2) Waarom wilt u Irak aanvallen zonder geldige regels?
3) Denkt u, net als ik, dat de bom op Hiroshima de grootste terroristische
   daad van de vorige eeuw is?
Op dat  moment gaat de  bel en  de kinderen rennen  de klas uit.  Na een
kwartier zit ieder  weer op zijn plek en Bush  stelt de kinderen opnieuw
voor om hem wat  vragen te stellen. Nu steekt Joe zijn  hand op en zegt:
"Ik heb 5 vragen voor u."
[...]
4) Waarom ging de bel 20 minuten te vroeg?
5) Waar is Bob?

Ciao,
Hans.
--
     ,;( )_, )~\| A Truly Wise Man Never Plays   PGP: 665A 9EDF 98D0 AD06