Karoly Toth on Tue, 26 Nov 2002 23:51:01 +0100 (CET)

[Nettime-nl] RE:FW: Oproep aan echte Fortuynisten!

hee richard reekers,

fortuyn was wel een persoonlijkheid. dat staat vast. weliswaar hij was niet
mijn mannetje.
ik weet niet wie jij met 'jullie' bedoelt, maar ja, ik weet nog, dat een
jaar
geleden nog miljoenen nederlanders nog wat hoop hadden, dat er wel naar hun
geluisterd wordt.
in de achterstandswijken, vergeten door de 'elite'. maar die hoop en
vertrouwen van die mensen hebben
JULLIE mooi verspeeld.

l.p.f. bleek een non-partij, haar leiders bleken banana-republikeinen te
zijn.
met heel twijfelachtige bedoelingen. geldhaaien, a la ukraine.
zij waren zeker niet het woord 'volksvertegenwoordiger' waard.

bovendien blijkt dat l.p.f. zijn programmas letterlijk van een andere, wel
democratische
partij, namelijk d66 had gestolen. be more creative.

het lijkt me dat JULLIE te weinig van de geschiedenis hebben geleerd.
na 1798, in parijs de z.g.n. revolutionaires, wel nogal snel naar de
guillotine grepen.
nawijn was nog sneller met zijn protofascistische ideen om de doodstraf weer
in te voeren.

in 2002 het is nogal kortzichtig om over democratie te spreken.
het is dromocratie: snelheid RULEZ.

JULLIE hebben jullie achterban met bijna-lichtsnelheid verraden.
JULLIE bleken alleen mar koppensnellers te zijn. het is me overduidelijk van
jullie website.
2002 is niet meer de tijd van 'isme's. dat was in de jaren '60.

met alle respect, "ga toch koken (pim)" richard reekers!

groeten k'roy

Károly Tóth
karoly.toth@xs4all.nl
www.xs4all.nl/~are
+31 (0)10 2400390

Richard Reekers wrote:
> [...]

>                          ,  "AVD"
>
>                  Een echte Fortuyn partij
>

>    Het land is van de burgers, de AVD is van haar leden.
>

> Opmerking:
>
> U ontvangt dit bericht omdat u in een bestand zit dat
> verzameld is uit alle mogelijke vergaarde adressen,
> eerdere ontvangen mails, CC's op ontvangen mails, adressen
> van ledenlijsten op discussie fora of anderszins op
> internet bekend gemaakte email adressen.
>
> Wilt u ons beslist niet de kans geven om u van de
> ontwikkeling van onze partij op de hoogte te houden, laat
> ons dan weten dat u geen verdere mail wenst te ontvangen

_
zeroglab is an independent art-lab,
based in Rotterdam  The Netherlands.
It is run by Károly Tóth visual artist
and Veronika László ICT manager.
The lab is in an evolving process
of exchange with initiatives
of individuals and institutions,
based on mutual sympathy.
contact 0g artlab: Károly Tóth
website: www.xs4all.nl/~are
email:   mailto:karoly.toth@xs4all.nl
phone:   +31 (0)10 2400390

subscribe:
mailto:zeroglab@xs4all.nl?subject=SUBSCRIBE.ZGL&Body=put_your_email_here
unsubscribe:

begin 666 winmail.dat
M>)\^(@06`0:0" `$```````!``$``0>0!@`(````Y 0```````#H``$(@ <`
M& ```$E032Y-:6-R;W-O9G0@36%I;"Y.;W1E`#$(`0V ! `"`````@`"``$&
M@ ,`#@```-('"P`:`!<`,0````(`2 $!`Y &`( H```F````"P`"``$````+
M`",```````,`)@``````"P`I```````#`#8``````!X`< `!````)@```%)%
M.D97.B!/<')O97 @86%N(&5C:'1E($9O<G1U>6YI<W1E;B$````"`7$``0``
M`!8````!PI6>`\X!=)C=`6T1U[X#`" 8.I-+```"`1T,`0```!,```!33510
M.D%214!84S1!3$PN3DP```L``0X`````0 `&#@"6C0*>E<(!`@$*#@$````8
M`````````.!4(#*%R=01FK@`0)4!?O;"@ ```P`4#@$````+`!\.`0````(!
M"1 !````420``$TD``##30``3%I&=>>#_H,#``H`<F-P9S$R->(R`T-T97@%
M00$#`?=/"H "I /C`@!C: K <_!E=# @!Q,"@ _S`%!_!%8(50>R$<4.40,!
M$,<R]P8`!L,1Q3,$1A#)$ML1T]L([PGW.QB_#C U$<(,8,YC`% +"0%D,S81
M4 NFM"!H"> @!1 0XF0=P.4)X&L$D',L"J(*A J DP(0`"!U>0.@=V$$($QW
M90,@">$@<!Z1;R$"(&QI:FL=D&EDT"X@9&$%0',!D"'Q^G8@('0AP"!1! `@
M$ K!GF@A4" #`P`1,"!M(5"+`Z #@6X1,&IE+A[4?&EK($$D(20#`_ =L&J'
M(Y$'@ 5 )VIU;"% 4&4G(&()@&\@8'1F+"21"L%J82@@)9=O?F<H("'B()(H
MD K%"H!GGR!@"8 @H2E1)$%L:B?@UR30*S$K`7(+8&X$@2/A5RMA(! %0&@A
M$' =@&%>9"L1*84%P"!2;B-#=;L#H"K1=00`#K >(7<%L%YD(K E-0.@`0`@
M`-!HOR_Q(B$LH /A(6 N$G8$D+\JT ZP,1$A$ 7 ,3$G(O'M#K G(< H0V0F
M<2V#(*'U,J%T`V!U(% U,0.1-)+O!X `@""A'9!B)[ #H1[CP$I53$Q)121
M(1!Z:3*2<R#0(& AL![:;/ N<"YF(< "8!YA((/I*5!N+0JQ="%0*" 0\/\*
MP2KP(: LPCI1,E$GH !PY3T!+1C <'4"8"60(9#S*_(.L"!Z)&$E)2;B'9&U
M`R!T,B%F(& Q8FDJT-\GI0N *M ^H"^"9#NQ")"-+B%A._!",'5K<@MQOR40
M*F4^<2 !&, #H'H><I\C]!V0)D$S01XP)W8&\'1K<S5294$A10- 87+_)Y C
M,CD,!N RH"R@0>$Z0?\A405 (>(YY3YR(, #8 G _&%M`, $("KP`D L82%1
M]S7S()(LDV4H("!2`0`$8.\%`"'P! `0X&4>U#LV+P#C!X!+,V0V-BW"+X$B
M(%\&\$$R)[ X(1C ( 4`9?]-(3*@.1M$PDC$!X ATS?%_SY!(% +@$!@-?0=
ML$^!$.#_") K$00`-N8JTC !)24O`. @,3<Y."BQ(+$*P(<A4 0@,3%Z+F<N
M04'[&,!%<74[8 (@"W 8P!ZP_RZT*6 '0"(0)- NY512+\#])U!O.V DT"^
M/6%!,59&_S(A'_0K4EHB*O %P";B2=;U3[!F("!C+]%-0RC `0`_(*$#<#$B
M,S$R`#6 86;_);(%P#$!/D%%<$PQ/J8PI[T!T# 4X$3"52%9Q&L88?\^<$ S
M7^)((3-B3.4=L#Y!WSBP&, R424E8U5D`V%EE9XZ6A,A@@?P-]!%6CD;OS?%
M-O4G-#%5//$FTV(D8?\]0"% ,7%H9S*A0J K$24E?S?%/(4'0#IA)((%P&0@
M<'];T5UE!" ^1F-&4I%E$F3?+\ !`$LW:O4@4&(`D ZP_R4E8P-CDB0380(Q
M,3MA;6'-`Y$G! `'@"=S(<0@$O<Q!"B00](G'- Y&R;B;U+K'D$XL6,H$2)9
MX#XP3/ F:&01/+(H< =P*2(]'<XA'MHJ=0-@,N-K)_4#8'D>VE]_?X"/@.,>
MU!1+7#.P,0-@;'D@IE2"8!7 =&@>U&L*P V"L2Y/L(- 0'AS-*]O45@P&* >
MXW>%<"Z$AXPO?D/!'M0K,S%[0$@P*3$14#(T8Q SKCD!0'S?'M12'>52'F2/
M( !>@6@P'M0@/B"+8.HJ@N!O:$ B)-$[8 > JBTA,$",!2X%L&=[H-8\C ^-
M$SZ*ZU,]D"4`&WH@:$!;!\"-MET@1OI7:$!/2B$]<#%02Y(Q<B>1(!^D+])N
M(9$@64G=BNM&`V%H0(F./!$P./#L0&<84#SP;(2 A.&._+9$(?!H,50*4"@@
M,D\@!DY((&+T,C$Z-33B.E;0("LPAV"']8M%MXH`/_!#T6,'D&A /&,0!#!C
MF<!C,CDU-D!E)#AE.3,_\#B8,"0Y'-"=(F% +>"><SG@A(>.]1[4/D@=H?^0
M=2@@GHUL(48`"X F057Q_9- 5S+C:O4I4T5P!1 K<,\J(P$`1!!UTS\@H/&>
MY3]5(6#SH3$"("OQ(<!4:A0J:X/ (7R[/CHM_BF>BXF%GHL18"=1`'!ETOM%
M< 6Q5@21") UL$$!-1+F1&5W3&)R=JM235$)T=YFBM6+4*EFD%!%(*&2*PM7
M4CMA(9$0/#]X;7QL.DYR.+ `T!VP9E%F\&EX(#U?X"/P$+"N%LNRD[' (@AP
M;CI-4DJ1MBTD4 4`;R$``8 M!:"_E)!>L+& FT"TQ7N@+X[U]ZWHK8^WW"BJ
M@V# 3I$N`_\^<'(!+**1X:>UMT^+8*GO_ZK_9:2ZK[?>KJ^OMKZ_PU_#LI*%
M<F%V9"USL83G^[;/M]Q'(D)$PI*'4I$R\MM]X2RA/\6?K9U.0C Q,?<X,1XA
M+:%0!W =@@& R"_N>B,SNA,B<'4(<*EF*M+_02%.4202,S8'@#20**'0B_],
M!"# !O SX B0'H"I9CLT_]!/&,!&H4$!*"5L0*7B,2)_`U `T&72"?"I9C$Q
M.S0@R$Q01D0!;&8I@=A'_RE0`9 GH5MQ-)+,UZEF+:#_U:(Q<24EK>B7L=;:
M,S,`P?]LT2!1"D B(#42(9!!(2>PARR!*W Q,5961"T$D/VI9EH'0& #@\ &
M,<T4*M#W*M!(,42S2P&@/?$%0#Y!_PM@,O(B@%V1UZ=%<"R@1+.[<F"QX$TB
M0 0@(*%(2G'_,:(]X600"?!:,4M"*U(D`O^I9EV"2%$K<$$A)^!8( 70YS;#
MS3(MH3$Y7^!(\)9 _Q,A()*\,"K0-H&^I[TA6>#_!(&]HBK0C3$`< 0`5?+,
MDN\@DC(AH_$TDGJQX&4B8,#_3Z$LH.4G`Y'(/B'B,3$RH;]5`:%1*W [LR\!
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M0>C7'O0UL$H2[SI28 `P0D$R2:%PWX VLO]9X-VT=>,S,]>8C9!,T$2D_S5>
MXB'1T$00SQ$P`? 3]Q/[V-)CDG6I9F+1?>$A0>,1]R\1_U_&'E=#@EL1XT7(
M>O\-A"T?O# \8-C1X1$"E$3"_Z5A"<(:Q%RRHK'1TKS3$^O_$I9*$6+07O X
MP&M5S,,F09_Z</1@D>%VX"\3>F%!(?_^H>LAVX?K=57 ZG)@8"$0_W5C[L78
MTLZ"8M$S0VMR],W_R./,H:%AU9)3@>]#L2"A</^Z45H!.%'_3R\3554"_P1_
M_[XOW =K\^7S]X!,H%'R"G+_:W*EP J 2W.O1CTX#89#(_VET'/9$OX20R/,
MT<)/0*__%93P$6917O!90/O!H3"S,/_,@])AZS!R`>MTR=\`8_GS__\`9*%?
M8 YR7B/!,&V 1L'_9.(A$:*R[%*C`OHP.%*I9O_B024E:_-F$L$P+X/R<F]2
M_TW"S*%%IESB9[ CBAJ&P3%_*<-6U/DA0S$Y`/0![]!U_UX4^84O8?"ZYG(5
M8M9 0R/[3;3/\&OJ`6C!R4+[ZD"?_C$XD<>C]W[YA4,B'G"?L/\">!]IK+%.
M0UH"Y\)?<N,3_]E1=Q$><6OS4H.LL)L"=W'_&$@::"]E5L8`HN:@TF'W:><;
M`JEF"9%U9RC0$5! @+_AL-GA!W"3`G;S_P!X-\"]%M)DHT!64()@G)!VHT#[
MD !O4304.!JC:M-Z\ YCVU657M%O6F&YL6_R<N9S_\DRY-LFPO)1T3(J0T'@
M7S'_^4)"(M^ S />\@_S&CI@9_Y!%_,JH*$@Z ()00^PZ##_F0`I52*@;UMP
MJM(2QI;F<\_](>GBZ:'ZTF]YA>#2<?]"P Y!U:%EHU*"IB"@\D:B_ZUW&4(_
MPT+C*61VQ#R2#EB_YG*L85AQS_$746!O,F&/[QBU0E()`0:A56T1_G+MZ__&
MEN_0SN,&U<_PK0/C,AE0WRJ@#D$!('E39N%G8WC7B?]6<FLB"3*+#5:!M)&2
M\"! _Q%R.)'T,.0"1\!FXB.*"J&_VC!&T/L#.T3R</IP,59B]R,`EC#H,&O5
M@OM!HI';=_\7TU'30P)1P3T2]:60@1)P]>BP8SB12_51"N$),@R@]F*Q$/L`
M+"NGZ+"E,5JSS_\`IG#G]/E":W76DU65_T,B<6#L85<AYJ#L8=>Y[6#_: %:
M8]=B0U#X<#DB^4+<`O=447W@A&\SA87WR=]!K/+__$ .=ATUI: X41W2YG$0
M./]G`:-!$C)7%%;%':#9\5NQ_TIR:R160J(4[E'/9^Y0;6#^3PB4^_+P$3M1
MI3&F$ATU_WG"!J20@9O1]&%H>%*#]V#ODI!3@T'DGX\TA87W/X;4_XOQ"Z8(
MX\$QAZ73EY. $P#_Y_'@A$,B]F,I*)7)/I5#D'?HN"BATI-DT&$6`3JS,OXT
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MON1FT" `IG$/D5NP_BBUXS? RS!PJ*P;V='HDM]_M%%BE29.@FS@:>@PF=%_
M0B-@]OL#Z %MX_IBRY,@OF:","]P$T$30@K2<^?A_PDBQ^O]<F_B`:A3D^Q2
M0Q3_(7\B@1!((N4ZL:&3=T1*8O>PH?VP'<-'"3(C40BP\G'_S[@@T2+@=E -
M@'^X%;8)P?E'T',Z8D'4TW_0AL6OD^]\BP^SU@)2@V*K<=DD6E*_4"]0/Q>W
MY[5B4PE!2%M@WP)BX7&.$K[DK=]/`*"+4>]V= ^Q"R$_\71OP/I#$,/_"B(.
MA?2I10<*\,[2#D*>\/\)P=[$H;%I,1,SN?):,+-Q_U9(F)<H83JSBQ :LIHC
MEG/_55%FT.>U%Z@I@YY2";!%!_]W,K"AW5JO<7[1,O,Y`/!5_]F!%X*D&(P:
M#D.-HMU:%63_^<^ P6^@#1 V\$\"AS(,HO^(A1%Q'-'E-CT#, BR9QE0_RBB
MDI&80"SQ%7.Y'B]S^'/?_&$08I[PB/AO43*.$@KR_T2CBG$_-EYQB"NY\V;0
M7G'/*&%\B['06V%E>#_A./#_M!)B\['1;2'/L)0"E[!F\_>/PM[YO,-F-_+\
M,WF"^R-O=7%SP+-BK)1EM!*B`G?_)O&EXA](U:"69$>S<6$WX_^CLZ%!=?+S
M9VHBF@$]1_ @^W+@BG%A3R!C!$2&V<))8/IS-Q!C-.5]\E(S9#PHH=_/L,"@
MLV'U[V!^3D.R9='_0L"(H)010Z-VI8^0%M!TH?LF/ZC1,I,07P!2\.=R9M'_
ML+2XU0$YY;D-B,!ESQ+3,=MQ\6;0:[00E\!/BG V0>OTJT\@3G<@8;9I5HEI
M$OVAPF9;H$V39F$X`6;0;K'_DK(/$>]AEG,1X7 WGE"S<.]OH7G@6&2XTD78
M@',T1)#_TC"-LY7S?=-88DKB:)J"@+^=X68B@;7IV-_SL0=4Z"'=L*%+6V!#
M@"IG2*8A-.#_IK$.H:FQ>3%YP%A"9Y7]$O^+ANOT'T1@]A A;T-;TLF#_^G8
MJO4^0]G""O#:`ENP?$+O)!>L'')4W'A7SN+&(%IBO\9T&V8$@FD2JH%@]F:!
M4/\CH&\AZ1.0<=;!6["0@:[P_D'5T3.&9H%NT5YP%1,=#?_U(;D2HJ<J;V!^
M8E.MH/<2O'0A\A_O85YQ5[%TZ"'/J3594^OB*E\@2;<C#J#W=<'SV%KB;,IQ
MX=*PH5M!_FOX4M+"JH)G<7 HIX&HX/\$@^_B@C"/4)K O\'38/R@_<8@8:9@
MM;' XA>BWD#/L/^><5:G") .L(L00G SHK!F_[$BK7#[`:-4G3,2L/@A",__
MNI-"<(^@[**(T AT-)%GM/^(P3N![*&#H@ZP(]MHF%FA_XM1#I*^LUPT5J^O
M9+,1ISR_9+62TH]RBH [@:&Q9S4D_SJ7J7&Q$S21AE/5PJ=IJO7_LO#30G(S
MF_$(<Z@8Y6/ 0O>)<Z=0R,!UY#(L4(99M;'_J0DD_[-BJP2LY)P%>XAQUO\=
M\6HC2S>"@(' U5'&T3<$_Z9Q16)R9;$'23#OX*UP1&#_)*V2).!XVQA"(%%O
MA(W=%/^^R)7PLX"6<P2"V&"949LU_\ `-R)6GTCC$"269*FQZ^'_D9/W8RFY
MTK&:TZI4U]B?4/\08@$#ON$+T;2AK_)D1ZVA_Y(SV&"=H$*7M"+ H'R#^5'_
MS&#6MAL$8C ,YZFPA']-4/^E@]7"`0GU,?\#*%(>L<R YTX!G>#F1#(WH!8K
MUKA _\C (W#X$9I0Z^$/$0\$"K/_Y3;88!H0^V&:!,OGP &JP/]K\972FR43
M^]FQ=Q%XD_<1_P/R$V.D&JK"O]31P:41T<B?-V&T\?"A%Y,.L&=UY.'_VJ'/
MN3'3$H_:`9=;?INN9OYK7. [HIEW2 ,P8;2AM^+_^/3ATH[=<6=05A>AWE#]
M<_=>=2BC!'-S`?+&DJV334;_E!<``DW:(T+=,NQ!``%NL?^_Y&O2%6D,Z!,$
MU<"V`N0SORQ3D-'D(%SP3 $]4U:V$?^2LBZ)^5'0H"*6C\^$C\[AY]6@^^,2
M`&4Y#)V[(;7__X68/5)PPY8&4S!LL78R='+_Q78TD#:('G"(8X/R/7#9(O]B
M$OB2(^5<T/C#R+$``-Z _\QFI^A'X2(`"U!,88."U/#_2-2%Q363AL*:U1-D
M=''/U[]6`Y_2J@]84TTP*W%Z$@3=CQ5SN/^/WLKQ*CA #)/_(G@L4-6@- *(
M17=C_+3XPO_ P[3GRP2-P\#2=&-;H12$_\*"1C1B`,"P-P'W@65Q7LFURP-2
M_+!MGS$]4VL*$N_ @?E1Y.%V,7-E(6Q",S/_C0!<\,3ZUN/?H$1@GP),H?MT
M<&\0=6.Q6D%:\9]8X%/OQ?36>US >@!LV##88<Z,_^NBOM-9E/U 25&NT?B4
M?;?_@K.FQ-9[XU-Z=02"T%5K0?_M`)SB/5-84 4#T0%#4G%(W=;C>5S0%U!K
M,7:>,"$`_T/AVY^^Q>L`IM'P,!-2C#-_3/)PP8X1$"36>U,PMZ%F_PX00#!&
MTN5_YH89Q*U069+_3:4W(12R`8&I!+[2UGM?L==[\UU1`A$AYD-F7.!+X?][
M@%7C4#7/I9DBUGMMPZ7E?SU23#1HK_5O*T3GLQ308@=R\1-!^" N879D+?WW
MH2X\X*128C!=H>?"UV']Z=)BV7.1`9!6%W%A4*U0_\"QJL :`3NU@T*58('@
M$M#_,5 6\)#P26%(U)2080`S5/^/U^-2:&%8`$/3-_0H@5NA_W=@*_!=L4 P
M8[&IPP2 E9'_JJ ,@G'S+K@/L1317=&@XO\B(/^SPR:K%N92-)&"L[#Q_RHQ
ME!@O@D0AOP,O\<8Q`6J_GS&58"-@G[7U'X_>17@TWR"1T_$W\".T0#!P+Y$@
M8^]54F!QCQ4*CU#3<+R'-[+OD0)<X,!SF+0N2/(J`4X@WX8&[W+%.CSS$O%K
M& ![\>\B\ISQ-4,EPG-K@*X!7<'_8/*7XDC :/_YNEP2O)8;Y?W^06=9\6$2
MG;*.@W4HW69_%8,7!(I@8^$X`*L%7;(Q^C5:X6EEP8ZBZ! 3(FM __K7D.0U
M0SU3GS&;0/ 1,V3_+:' )U,Q$P3"<YPG3 $M4]^5M(<#3 'YVT34<T5!/. _
M3B!V,JVAF*!+X/K79F3_LU(7KS# G/'QR#MRE?0H-?\I$9\B*4/]QNB<EA48
M_[S#_VLQDK$THI20NQ*#A?I\30'_S0!PX8H263!ZT&K@!4(H4=L%0D343CX!
MA!)DPB# %_\IK[;Y[W/\\6P0S0&?,=(4_W1CU3)=`1XW7!%'%UH0V63_='+#
MHF_5H5!3@)?Q'D:[POW]LTTY)Z?I.?'#L6N#693_LQ/ "=.2`]))88(3`Q@`
M8__$T73Q3D%ZDY2A8-(><WG@_Y-1AX(,Y8<"JQ1C" /Q%Y__2&_"Z@Y#AW,5
M]:8C='"?D/^FOZ?()\$;@I\Q62"_X0]OZ\+J;]1+)X%RFK$`8W1P_XYTE2*?
M,#U2_M? )L "3!/_!D%F)B\_#S/S4.96`R@&5?]OU'KQ:G)P->RQ4ZB'<\+"
MOXQXPT7&07#2?!)TXFIH`O^*8*F0E2"W8NRQ)W/8DW4H_Y'#N"NH4C47Q%-]
MT('VSZ7_!$&?,+TWY( `L/I6>F)\DO^?,7N #I!=L)?!.Z5H`B#"]U]DKW_9
M4F\LP*_^>/%W`/\PH:G#CI)B^<8`%1/]U141^XO1WK9PD%:*0FG2U2+6`?^#
M@#&BE^*-<J6PE^ ?T5U!_X<"`+&_I5,NU 2AD8F%=R/_?.# L&MRC/.<D\9A
MS%*=,O]'"/-PG3).4X.%OU/M(MKP_FTX8XJ4^JF*0FXA%3!N@NVK<%:>@J6
M9ZG2C0``D_^=A+\4>E<Z]WHC3P]]O_8__[<C[V0Y&=BBK?*&@<,GAL'_?2_P
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M:$$=\N_Q96'Y8*EA;^/_[+'ZJ0$``[!2L=33"9-94_\>D@.R^73&816 PZ%"
M8ZW _Y5?PO)NL<W$=*-2H1'!;>1_"((!Q%)Q/'8PH0>P7N=T^B\;,#(TT>40
MI##AP*E/_X,_7J&F4_%8JR^L./)J76'_A:"^DCR$[;&6M1:Q1: 'X+8SKK>N
M4W9YT;:R-B17?Z[6&+!2`;3T/&/M(CGQ9-NCC_E@*.=Q/QAFOW!10?<1DF7S
M1*(I-**%L)_!=*#_641O494!S" 6`,PA&$:C(OO^8LC_3OUP=*.F5TX"NB'_
M^6#M(KT2,^!<TNVS/Y%2,RYW)%B7U-@0;_]@9C;_,;!UH"[0XG"O3Q?./G#C
M`G_Y8"7"&\3M4V'CVN'&VB^[(W#H8'7P``)P9+%4=*"U&$9+4G!JGF(=H&%;
ML._A\.?Q>Q#-Y$#5\;K@$F#_^-)H05[8QB_'-+Y5EWK8D[_5,3,P]* G\CK)
M[W%M;U!_NN )X6]0+."*D+T0=*!NWU2 44&&5M+K<[-U6R<28?^I/U$0/3(>
MP?=?^&GB4V0R?T2BFK*-$R!*ES^#'^"?0LW[4FH=X. ?06PP\+P1^T6PG0%F
MOD"!O253=&$E<_^]HBO21O?L28RW=L9%A7C@__Y085 OVD+(;)0`8[VD@C+_
M[<&GPF"A^U%108A@1'$-5_WZFF+B-&@R2[-95013J%[_+9\8H!+A/0`P\%$C
MBI"@EO\_G_SQ_# )(9E1U#!BZ1[ _Z$A"E)6T#/@'M \A/M1#>#]'L!F$5 Y
MH9;D8E4&19WI_G-5H9=09#+O82-PC7$G\O_GX?"_%,(LTEQ#XJ?CM "P_40P
M:Q% 06$?,&!B>O+^$_\]=18`!^#F9,=!S*%A\B!([P;B-*)D-.-09U2 "A)U
MTO]I(7G1'^)94&!B<##?XBJB_R!(X]+*XK5"`*<&,Q5S'='_FM!=L$.A3K/2
MT!' ;%$Z]_\:8>*OR*_)N,$_2@DY&6LB^V.A[U%R;Q)29.>A.Z=PU_]Y(&@#
M1+)@H$ZB9&)$87G1?UI0(6%UHB)2A22)<:=29'_F^OYDS1&:V)C2(Z$B\'7_
MG0!TH,YP<^! (P=2AI*AV'^H`S+A7$'^`5<B47%90&^_]@%I]/02.Y(DTCAA
M8HJ0_S,Q]K@<DG.%/(1PDD$X=[/_J2!AT?<Q=I:S`#\7<G '\O_'80!U9:2B
MPOH@(*"<\I;&_T>AU#& 41H27MB(8IYS0]+_.L K,0N/4!S>LUV0&^)I@WVQ
M]G,*89G!9:.T>/M19O\XT=71CL#LPIOB[&&!6):1_W/#:1$JH/805:('\D2B
M/QC_3J*=,)9A/ ,OM<QP`9.&DO>><<QB3(%FG0#MX)$R&X'_M'?O871R1%.>
M<8KC!&>BXO]=@]@QG^,^4D $WCJT% 8#_VL1<T!0@DZ@9/(;6ID@K-+^>D0A
MI.(*R-__/B_CI8'R_^5CDD1O4,R#%:?.8N^2HG+_K>?.[\_R7I*^D6H`H$&!
M$?]EPF"A_Z$&Q]+KI)":L_P1_W6A\?'CM%@CFG!M@-.#Y40_B]B*MD-0FM'\
MU$Z@;V?_=A+E<AXP!7-O4?3R&E."`=]T`9GWI0(&L 8F4Z01PZ+_S&%A\/X!
M_-%D,F\0_[$'M/^\(/I:5D6^0(7TY?&V0?HA_W0">/%D5-;"U&-VPH'RY^'_
MV*=+8W?BJ .0>$N[`0(*`]]O4)C2\FR=L<S0;X2Q<_/?8-A71!HP.72?TG0.
M3RAO_\IQ%" AT^OCH168D=.4@?+_Z/^3V>I&[2$300#0VJ*DL?\P4G*E;!:9
M(/S1ZW%WQ%9H?R[13#"$TID@P.,]OX0P8O_#HDF Z8'J-IZQM532LAYP_YS!
MCL%QX::P;U#.8G;QB\C_N:&A$=VS3R)VLX!@= )ZP?^ 8 60_[%H$LLCF1;N
MUZ$B_WLA:/]I#WD`-"!(TDPPM]'_ML 3AH:2DV!%8I$BH !-3_^EAP8T<O\,
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M\).?;_^=UN;WMD'T`_W3IW+\X3)F;\02PE'00 >S<_4P5@)P_[QX+7&QT&XB
M'8$#L"T`2Q'_`- GP6T#G=:2OU_0Y8% !/]05DD$_1,:,$5#5B.0)1JX^G08
MH&L=@/Q35T?YM5A__UF%\%(:N'?#"+;KXU23PW'_4;-M`V^P=G$`\J$GGF<8
MA/_#<1BA!]3C\#PR=?.9U*E=_E^Y/[I/NU^\;[SVVA0G8?M,,/!08OH24_*E
MH2'1"B'[G"'YT"V^L7QU[U 0, .SWE);8BWPU7#.L%1 L%OAWG1 L%PSXI#:
M!4E,L/HA6S>05,%Y\Z#[43%F@&PUQ%!4T;$SPI 5,7-U_^>Q^<)V@-H47%*$
M<?8P-[!MI4!,Q(*EX&S%(C'00_Y4-E$9<)#1J57",KZU[2+?$D$9`15![>#U
ML6/U\=H4_>_2>!@`GZ(ID<5A[2 @P?^%P060RXA(02,0_7#%P;\"_P.R=H @
MP!DSU?# FO8P.<!C&3#%PG-Y;3J0PI!YS:E58]E1Y"$@,#11^=#UOK$ZQ&]H
MVA3;9=-PV^*8>',TWK'<D2]^XU"?--6H<]-P@K!"$V\Z_3!MQ,(N0U#"D$#5
MUPT4<$<Z\'$PUV(K,S'D`# `*3$P(#(T,##X,SDP#10-%,6PU2"%H+YI%'"6
M5=>EOF;8R#_<(0/B<$F0/5-50E-#`%))0D4N6D=,1"9";V!Y/7 9,%_2>0H`
M<E^H<U_"H26@GPT4"G#<+]T_WDY53M]/7>!07^!_X8?;:GWI( ````,`"5D!
M````"P``@ @@!@``````P ```````$8``````X4````````#``* "" &````
M``# ````````1@`````0A0````````,`!X (( 8``````, ```````!&````
M`%*%```G:@$`'@`)@ @@!@``````P ```````$8`````5(4```$````$````
M.2XP`!X`"H (( 8``````, ```````!&`````#:%```!`````0`````````>
M``N "" &``````# ````````1@`````WA0```0````$`````````'@`,@ @@
M!@``````P ```````$8`````.(4```$````!``````````L`.8 (( 8`````
M`, ```````!&``````:%`````````P`Z@ @@!@``````P ```````$8`````
M`84````````+`$. "" &``````# ````````1@`````.A0````````,`1( (
M( 8``````, ```````!&`````!&%`````````P!&@ @@!@``````P ``````
M`$8`````&(4````````"`?@/`0```! ```#@5" RA<G4$9JX`$"5`7[V`@'Z
M#P$````0````X%0@,H7)U!&:N ! E0%^]@(!^P\!````8@`````````XH;L0
M1#I<37D@1&]C=6UE;G1S7$]F9FEC95Q-86EL7$]55$Q/3TM<2W)O>2YP<W0`
M,C@U0SE$-#$Q.4%".# P-# Y-3 Q-T5&-C(T1#<U03 P``````,`!A#*=IR*
M1%)%14M%4E,L1D]25%593E=!4U=%3$5%3E!%4E-/3TY,24I+2$5)1$1!5%-4
M04%45D%35%=%3$E35T%!4DA)2E=!4TY)151-24I.34%.3D542D5)2U=%151.
`
end