webmaster on Tue, 25 Jun 2002 23:02:01 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] euro

Wat me vooral interessant lijkt zijn de koopkrachtcijfers. Als alle drukte
die gemaakt wordt over prijsstijgingen terecht is, dan zou de koopkracht
gedaald moeten zijn ten opzichte van vorig jaar (en ten opzichte van
niet-eurolanden), toch?

Volgens mij heb je trouwens voor de vergelijking met niet-eurolanden het
meest aan zoiets als de Big Mac-standard!

Gr.
Jaap