Ron Peperkamp on Wed, 5 Jun 2002 17:32:01 +0200 (CEST)

RE: [Nettime-nl] FW: rotko

Title: FW: rotko
Begin maar eens met zoeken onder de juiste naam: Rothko met een H dus
En in de bibliotheek vindt je hem misschien ook onder zijn (russische) geboortenaam: Marcus Rothkowitz.

(Bij mij in de kast staat hij overigens onder de L van 'Last of the Titans' ...)

_____________________
   Ron Peperkamp
  ron@peperkamp.nl
_____________________

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: nettime-nl-admin@nettime.org [mailto:nettime-nl-admin@nettime.org]Namens Menno Grootveld
Verzonden: Wednesday, June 05, 2002 3:05 PM
Aan: nettime-nl@nettime.org
Onderwerp: [Nettime-nl] FW: rotko

----------
Van: "jaap-majoor" <jaapmajoor@planet.nl>
Datum: Wed, 5 Jun 2002 12:02:08 +0200
Aan: <nettime-nl-admin@nettime.org>
Onderwerp: rotko

goede morgen,ondergetekende is op zoek naar een nederlandese vertaling over het leven en werken van de schilder mark rotko. zelf heb ik twee boeken over de schilder maar helaas in het spaans en engels. wat voor mij niet leesbaar is .
het een en ander wil ik gebruiken voor een lezing met mijn arteliermensen.
graag een reactie.
vriendelijke groet, jaap majoor.