Alfred B. Broer on Thu, 23 May 2002 21:32:01 +0200 (CEST)

Re: Re: [Nettime-nl] schoolproject

Koen Schoonekamp wrote:

 >Het lijkt erop dat mensen het lezen verleren. Wat Daniel vraagt
 >is in de eerste plaats teksten, niet linken naar allerlei kunstenaars
 >en kunstenaars-sites. Het lijkt er wel op dat bepaalde personen
 >aandelen bezitten in instellingen en kunstenaars.

Tja, beste Koen en ik loop financieel helemaal binnen met die
aandelen!!  Ik ben het lezen niet verleerd. Ik heb de tijd niet om
te gaan lopen uitzoeken waar b.v. tegenwoordig kunstenaars als;
Nan Hoover, The Vazulca's etc... op het internet te vinden zijn,
ondanks dat ik veel van ze heb geleerd. Sorry.

Ik ga er vanuit dat via de links die ik voorstel er weer een nieuwe
wereld open gaat voor Daniel ( dat hoop ik) .
Een eigen onderzoek naar werk van verschillende kunstenaars,
i.p.v. alleen het lezen van theorie op sites van mensen die over het
onderwerp schrijven lijkt mij niet slecht.
Ik geef mijn contacten door en jij die van jou. Ga nou niet
hoogdravend mij vertellen wat ik wel en niet mag voorstellen
als interessante links, dat bepaal ik zelf wel.
Want naar mijn mening hebben de links die ik aangaf wel
degelijk te maken met de relatie media en kunst!!!!

Verdiep jij je dan maar een beetje in de geschiedenis van de
Avant-garde beweging. Trefwoorden: futurisme, dada, surrealisme,
Bauhaus, letterisme, situationisten. En leer ons er meer over
doormiddel van een positieve mailing en ga mij niet de les lezen
met het op de borst geklop over je kennis, ik heb mijn eigen
bezigheden, specialiteiten en voorkeuren. Als het mag?

Bedankt voor je bijdrage,
ga in vrede,

Alfred B. Broer.