Mark on Wed, 15 May 2002 11:22:03 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Re: zwarte lijst bijhouden?

> Heel wat anders, voor wie het nog niet was opgevallen, ook de linkse
> stemmer kan nu op een dode stemmen, en wel op Ab Harrewijn, Lijst 5
> Groen Links nr. 11 ( http://www.indymedia.nl/2002/05/3929.shtml ). Doe
> mee aan de nieuwe volksgekte.
>
> Vr. gr.,
>
> Pieter

lol, dat doet een trend vermoeden inderdaad. Ik krijg opeens een visioen:

"Het succes van dode verkiesbaren beziende, zullen over vier jaar vele
partijen zgn. KaKaKa's op de lijst zetten. Deze
Kamikaze-Kandidaat-Kamerleden worden verkiesbaar gesteld en plegen
zelfmoord vlak voor de verkiezingen."

!Disclaimert (ten overvloede?): Grapje, geen disrespect intended jegens
en relevantie gesuggereerd met de overledenen!

Vr. gr.,
Mark