ReindeR Rustema on Sun, 12 May 2002 01:06:02 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Re: Beste schrijvers...

At 11:28 PM +0200 5/11/02, Richard Reekers wrote:
>Internetmedia, vooral de buitenlandse, volgen de
>traditionele media wat hun berichtgeving over Fortuijn
>betrof. Niet andersom. Bronnenonderzoek OP het net gebeurt
>niet.

Weet iemand misschien waarom er geen vertaalmachine is voor
Nederlandse websites? http://babelfish.altavista.com heeft geen
Nederlands in het repertoire. Terwijl ik (journalistieke) vrienden in
Frankrijk wilde laten lezen dat onze Pim niet echt een Le Pen was.
Gelukkig was de pagina van de dader wel terug te vinden in het Engels
(alleen nog maar in de cache van Google inmiddels).

Ik kreeg trouwens nota bene uit Frankrijk een tekst toegestuurd van
Adam Curry (ze kennen hem daar niet) die zich kwaad heeft gemaakt
over het feit dat onze Pim onterecht overal in het buitenland als
extreem-rechts werd neergezet. Beetje warrig geschreven overigens,
maar het staat op http://davenet.userland.com/ onder 'The Big Lie'
van 9 mei. Curry keert zich steeds meer af van televisie, dat is nu
wel duidelijk.

--
ReindeR