ReindeR Rustema on Tue, 7 May 2002 09:57:02 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] dader een broertje van de breedbeeldactivist?

Ik vroeg me af of de dader niet gewoon een gek zou zijn. Een
figuurlijk broertje van onze breedbeeldactivist. Iemand die zich druk
maakt over zijn televisiebeeld, die gefrustreerd was omdat hij niet
om Pim heen kon zappen en zich ergerde aan zijn haardracht, dictie,
sexuele geaardheid e.d. Een braaf lid van de lokale schietvereniging
zoals de breedbeeldactivist of de scholier uit Erfurt.

Dat zou iedereen sprakeloos maken.

Maar ik lees net in nl.politiek een gerucht dat de dader iets met
extreem links te maken heeft. Hoewel dat ook wishful thinking kan
zijn van het volk daar. Weet iemand al iets meer over de dader?

Los van dit alles vraag ik me af hoe de media omgaan met de hier
normaal gesproken geeerbiedigde privacy voor daders. Zelfs de
breedbeeldactivist heeft nooit een naam gekregen, wordt de dader
hiervan bekend gemaakt? De buitenlandse media zullen er geen probleem
mee hebben.

--
ReindeR