Richard Reekers on Wed, 1 May 2002 13:33:01 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] vragen aan stem-sla.nl

Nettimers,

"Stem sla, voor een frisse toekomst", dat krijgen we best
wel vaak te zien als tv-commercial, en er wordt verwezen
naar www.stem-sla.nl. Bij de links zien we politieke
partijen; o.a. VVD, PvdA, GL en LPF, maar verder geen clou
waar de sou vandaan komt. Op de pagina 'krop niets op' heb
ik een berchtje gemaild met nettime als afschrift. Ik neem
alvast afscheid. Ik meld mij weer bij evt. antwoord. Richard

Goed, leuk en mooi: stem-sla, een frisse toekomst. Wat wel
vragen opwerpt zijn de wortels van sla. Wie betaalt
bijvoorbeeld de televisiespotjes?  Gezien is Webcircle.nl,
gezien is Motifact.nl, maar dat zijn makers, geen
opdrachtgevers neem ik aan.

Wie is sla?

Groet,

Richard Reekers | toekomstvereniging i.o. NewDay.nl
cc: nettime.org - NL
<<