Lucas Evers on Fri, 26 Apr 2002 18:33:01 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] DOWNLOAD CINEMA # 4: Woensdag 1 mei, 20:30, Melkweg

a	a	n	k	o	n	d	i	g	i	n	g
[english version below]

DOWNLOAD CINEMA <Let me be your search engine> # 4
Woensdag 1 mei, 20:30 uur, Melkweg Cinema

DLC # 4 wordt voorzien van technische fabels door Wiel Seuskens:
protocol confusianisme of smart compressie (voor elk videoshot een andere
methode). Verder wordt eraan gewerkt mooie en bizarre zaken van het Zuid-
Koreaanse en Japanse net te halen. Er zal woensdag dagvers worden
opgediend.

Download Cinema gepresenteerd door Dafna Levi { HYPERLINK http://www.downloadcinema.org }www.downloadcinema.org
Volgende Download Cinema in Melkweg op woensdag 5 juni.

a	n	n	o	u	n	c	e	m	e	n	t

DOWNLOAD CINEMA <Let me be your search engine> # 4
Wednesday May 1, 20:30 hrs, Melkweg Cinema

DLC # 4’s guest Wiel Seuskens will tell tech tales: ‘protocol
confusianisms’. Furthermore we are trying to get in touch with Japan and
South Korea, which might lead to a load of incomprehensable movies.
You’ll see even if you don’t want to. And forth of cource a dazzling new
show of the unseen.

Download Cinema is presented by Dafna Levi <{ HYPERLINK http://www.downloadcinema.org }www.downloadcinema.org>
DLC # 5 at Melkweg will be Wednesday June 5th.

Melkweg Cinema
Lijnbaansgracht 234 A
1017 PH Amsterdam
020 5318181