Leo Lake on Thu, 18 Apr 2002 14:41:02 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] NIOD ... en Nettime

Richard Reekers wrote:
> Ha Ron e.a.,
>
> Indrukwekkend verhaal. Misschien te indrukwekkend, want
> niemand reageeert. Is de Nettime-community (voor
> Nettime-thema's) dood, in coma, of slechts flabbergasted?
> Indien ja dat laatste: door jouw stuk of door de
> staatsrechtelijke ontwikkelingen? *kuch*

Ron's verhaal was fraai Ik heb er niets aan toe te voegen, behalve dan
dat, als het hele Nederlandse volk schuldig is, dan  de Koningin namens
ons allen moet aftreden.

Zijn we daar ook direct van af. :)

L.
E. lake@lake.nl