Rob Van Kranenburg on Mon, 18 Mar 2002 11:20:01 +0100 (CET)

[Nettime-nl] [Leefbaar Koerier] Campagne (fwd)

Dag,

Jeroen Kenma stuurt de Leefbaar Koerier nieuwslijst rond. Hij is
bestuurslid (regio Zuid-West / internet). Hij maakt deel uit van een
partij, een beweging die een eind wil maken aan de
achterkamertjespolitiek, het handjeklap, en meer van dat. Bestuur met open
zijn, transparant. Jeroen vergist zich wel eens in zijn (b)cc politiek en
stuurt dan een mail naar de nieuwslijst die niet voor ons - het publiek -
de arena - bedoeld is:

Groeten, Rob.

---------- Forwarded message ----------
Date: Sun, 17 Mar 2002 15:39:26 +0100
From: Jeroen Kemna <kemna@onafhankelijk.nl>
To: "@Kay van de Linde" <linde@leefbaar.nl>, Broos Schnetz <broos@schnetz.nl>,
     Klaas Scheepvaart <klaas.scheepvaart@planet.nl>
Subject: [Leefbaar Koerier] Campagne

Beste Kay, Klaas en Broos,

Tot mijn spijt heb ik moeten constateren dat de gemaakte afspraken op woensdagavond j.l. reeds op een andere plek plaats vonden, zonder mij hier in te kennen. Bij mijn enthousiaste belrondje van gisteren, bleek al snel dat zaken die ik al vele malen aan de kaart stelde, nu toch gebeurden, echter zonder mij er in te laten participeren. Het meest bedroefd ben ik over het feit dat er zelfs al een denktankje onderwijs opgericht was, wederom zonder mij. Wie had hier toch keer op keer op gehamerd? Jammer. Dit schept niet direct vertrouwen en enthousiasme. Ik hoop op openheid, transparantie en duidelijkheid. Wellicht kan iemand mij een keertje duidelijkheid verschaffen?

Ik ben overigens maar weer gestopt met mijn rondbellen.

Prettig weekend!

Jeroen Kemna
Lijster 14
2678 XD De Lier