Leon Kuunders on Thu, 7 Mar 2002 13:09:01 +0100 (CET)

RE: [Nettime-nl] internetkunst ethnische minderheden Nederland

> From: nettime-nl-admin@nettime.org On Behalf Of Károly Tóth
> Subject: Re: [Nettime-nl] internetkunst ethnische minderheden Nederland
>
> een derde van de rotterdammers heeft op de  LR programma gestemd. te
> verstaan: hij zegt in feite: auslanders raus. dit is helaas een harde
> feit een geen 'over reageren'.

- m.i. is dit dus wel over reageren -

De woorden van vriend Dijkstal: "het gaat om wat men er mee bedoeld". De
denkbeelden van LR zijn in feite bijna identiek aan die van de VVD. In de
discussie die gisteravond op TV was werd ook duidelijk dat PF staat voor een
strikter beleid en dan met name het daadwerkelijk uitvoeren van hetgeen al
lang is vastgelegd.

En ik kan me voorstellen dat deze man heel veel stemmen gaat winnen als
inderdaad de huidige machthebbers niet bij machte zijn het vastgestelde
beleid daadwerkelijk uit te voeren. En als de politieke leiders net zo
apathisch blijven reageren als gisteren door Ad Melkert en Thom de Graaff
werd gedemonstreerd, dan wordt die winst in de aanloop naar de verkiezingen
alleen nog maar groter.

-Leon.