Patrice Riemens on Tue, 20 Nov 2001 16:33:01 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] www.dds.nl, november 2001

Beste leegte, of jr,

Neen, of liever gezegd ja, dit *lijkt wel* reklame, maar het *is* het
niet! Ik denk dat het een subtiele manier van Geert is om ons te
attenderen op de wonderbaarlijke omwentelingen van voorheen de Digitale
Stad in een reuze gezellige, betrouwbare, hippe, en toch te gek goedkope
commerciele ISP. Wie had dit ooit geloofd. Die Joost Maria Flint moet wel
een genie zijn! En ook best wel een van de zakenmannen van het jaar!

Patrice en Diiiino!
JFM watchers (sinds 1976, resp 1999)

<snip>