Richard Reekers on Fri, 2 Nov 2001 14:56:02 +0100 (CET)

Re: [Nettime-nl] Adapter.nl -- samenlevingsontwikkeling op de korte golf

Joh!

Josephine Bosma schreef:

> Kun je iets duidelijker zijn naar de lijst wat je hier nu eigenlijk mee
> wilt? Ik vind dit echt ontzettend vaag. Underground*? Iets met design?
> Jongeren die hun ding doen? Korte golf??
> Je naschrift maakt het niet duidelijker. Je weet waar autonome chaos in
> eerste plaats aan refereert neem ik aan. Wat heeft die autonome
> chaotische underground met dit festival te maken bijvoorbeeld?
>
> groet

> *

> (..)

A.   Ik stuur een interne mail door naar een openbare lijst
B.   Die aangeeft hoe we een e-community steunen
C.   En hoe gemeenteambtenbaren -- in dit geval onze afdeling -- omgaan met
ontwikkelingen uit de samenleving
D    Dat ambtenaren bijvoorbeeld...
D1  elkaar moeten overtuigen
D2  waarbij er (nog lang) geen politiek aan te pas komt
D2  [dus] dat soms een goede ontwikkeling het al dan niet haalt bij de
kennis & kunde van de overheidsbeleidontwikkelaars,  ONAFHANKELIJK van de
inhoud.
E.   En dat ik denk dat Nettime-nl een neutraal genoeg medium is om zulke
beslisprocessen aan te laten zien. Wacht even... dat de denkprocessen van
overheidsmensen weleens uitkomsten kunnen hebben die van grote invloed (nu
of --veel-- later) kunnen zijn op de gehele samenleving. Wat en waarover
dan ook.

> Underground* Festival (voor designers en internet wizzards
> :-) gehouden.
>
> (..)

Josephine, volg de reeds eerder aangegeven link en ge weet alles.
(http://www.adapter.nl)
Volgens mij heb ik nu al je "(..)" behandeld.

groet,

Richard