Eveline Lubbers on Mon, 22 Oct 2001 15:22:02 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] Excuses NRC Handelsblad

FYI,
snelle reaktie van de NRC, met een goeie tip
- ik weet van meer mensen die hebben geklaagd.
gr
eveline
----------
Geachte mevrouw Lubbers,

Namens de marketingafdeling van NRC Handelsblad bied ik mijn excuses aan
voor de door u eerder dit weekend ontvangen e-mail met daarin een
aanbieding van NRC Handelsblad.

U kunt ervan uitgaan dat wij u niet meer op deze manier zullen benaderen.

Op de internetsite: www.e-mps.org kunt u uw e-mailadres achterlaten in een
wereldwijde unsubscribe database, zodat u in de toekomst geen commerciële
emailberichten meer ontvangt.

Met vriendelijke groet.
NRC Handelsblad

Renate van Mierlo