Karin Spaink on Mon, 15 Oct 2001 15:08:01 +0200 (CEST)

Re: Post-traumatische-post (Was: RE: [Nettime-nl] Microsoft under attack)

On 14-10-2001 at 21:30, Leon Kuunders kindly wrote:

> ... Anthrax, is leverbaar in verschillende soorten. Zo heb
> je de ik-kom-alleen-voor-in-laboratoria-bacterie en de
> ik-ben-van-natuurlijke-samenstelling-bacterie. Al deze
> verschijningsvormen hebben één ding gemeen. Ze laten zich
> uitstekend distribueren via de post.

Snail-mail is *veel* te gevaarlijk. Je kunt het anoniem
versturen, je kunt er allerlei gevaarlijke boodschappen mee
versturen en de inhoud kan zelfs dodelijk zijn. Bovendien is
het slecht te traceren: werkelijk niemand houdt logs bij!

Ik stel voor dat we een lobby opzetten om dit communicatie-
middel dat zich zo goed leent voor misbruik - en dat thans
bewijsbaar door terroristen wordt gehanteerd - zo snel
mogelijk door de regering te laten verbieden.

- K -

--

His apparent self-possession was really the fragile stasis
of an ancient vase and if he had let himself be moved, or