Francisco van Jole on Thu, 11 Oct 2001 19:05:02 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Fwd: Ongeboren kind

----- Original Message -----
From: "Michael van Eeden" <mieg@factory.org>
To: <nettime-nl@nettime.org>
Sent: Thursday, October 11, 2001 6:35 PM
Subject: [Nettime-nl] Fwd: Ongeboren kind

> Ik ben het persoonlijk volledig eens met onderstaande oproep,
> wellicht iets voor de schrijvende pers op deze lijst?
>
> Michael
>
> This is a forwarded message
> From: Manon Sikkel <manon@interact.nl>
> Date: Thursday, October 11, 2001, 6:31:55 PM
> Subject: Ongeboren kind
>
> ===8<==============Original message text===============
> Hallo daar,
>
> Misschien hebben jullie van de actie coins for care gehoord. Vreemde
> muntjes die naar een goed doel gaan. Goed idee dacht ik, tot ik las dat op
> [...]
gaat.

Goed dat je nog even waarschuwt. Er staan nog veel meer discutabele
christelijke clubs (Christenen voor Israel bijv.) tussen en die voeren
inderdaad een heftige campagne. Domme actie ook van dat Coinsforcare, ik
dacht dat na de verkiezing van Hank the Angry Drunken Dwarf tot People's
Most Beautiful Person wel duidelijk was dat je internet niet voor dit soort
zaken moet gebruiken.

Misschien dat het muntgeld op een andere manier bij de wel goede clubs
terecht kan komen.

Of wacht, moeten we met het gloedvolle pleidooi van Felipe voor begrip voor
moslim-fundamentalisten toch vooral niet vergeten dat de EO de grootste
omroep in Nederland is en dat het christen-fundamentalisme hier dus
kennelijk een brede aanhang heeft? En dat het mensen zijn naar wiens eisen
we moeten luisteren en ze zelfs inwilligen?

Verwarrend hoor.

vr gr

FvJ