Francisco van Jole on Tue, 9 Oct 2001 11:59:01 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Oorlogseconomie

----- Original Message -----
From: Han Speckens
To: nettime-nl@nettime.org
Sent: Tuesday, October 09, 2001 11:25 AM
Subject: [Nettime-nl] Oorlogseconomie

quote:

Daarom is het belangrijk om op korte termijn het karakter van het militair
kapitalisme te doorgronden!

Nettime lijkt mij een gechikt medium,

unquote.

Excuus, volgens mij is nettime geen mailing-list ter bestrijding van het
kapitalisme, noch een platform om het te bedisussieren. Dus ik zou graag
zien dat die exegese elders wordt uitgevoerd.

vriendelijke groet

FvJ