Ron Peperkamp on Wed, 26 Sep 2001 11:23:10 +0200 (CEST)

Re: De derde kolonne (was Re: [Nettime-nl] tegen escalatie)

>Ik lees het NRC niet :(

Leo,

Dat is jammer. Het artikel legt namelijk haarscherp de aard van de eerste en
tweede kolonne bloot. Wellicht van belang als je een derde in het leven wilt
roepen...

openingstijden Openbare Bibliotheek Amsterdam:
  a.. Maandag  13.00 - 21.00 uur
  b.. Dinsdag-Woensdag-Donderdag 10.00 - 21.00 uur
  c.. Vrijdag-Zaterdag 10.00 - 17.00 uur
  d.. Zondag ( open van oktober t/m maart) 13.00 - 17.00 uur

Ron Peperkamp
ron@peperkamp.nl