Eveline Lubbers on Tue, 25 Sep 2001 00:04:59 +0200 (CEST)

[Nettime-nl] slaap lekker francisco...

...droom maar fijn, je krijgt vandaag van mij
zelfs een beetje gelijk: ik dacht dat het artikel
New Internet access restrictions imposed in Central Asia
van de 18e september was. Mea Culpa.

Wat de rest van je opmerkingen betreft:
ik doe wat ik kan om zinloze oorlogen te voorkomen,
waar ik maar kan, ook op deze lijst, in discussies -
en dat is iets wat men van jou niet kan zeggen.

Ik ben zo blij met mijn delete-knop als ik jouw naam
als afzender zie.
gr
eveline