Mat Huppertz on Wed, 19 Sep 2001 19:44:24 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Re: Islamic Jihad, what is next ?

----- Original Message -----
From: "Francisco van Jole" <fvjole@xs4all.nl>
To: <nettime-nl@nettime.org>
Sent: Wednesday, September 19, 2001 8:27 AM
Subject: Re: [Nettime-nl] Re: Islamic Jihad, what is next ?

> De VS is een prototype van de moderne rechtsstaat die de individuele
burger
> centraal stelt en in bescherming neemt. Ik hoop dat je goed beseft van
> hoeveel levensbelang dat principe is. Bij de Taliban ontbreekt dat nu
juist,
> daar is de burger niet meer dan toekomstige vulling voor het paradijs of
> brandstof voor de hel.

... waar zaten die mensen met het IQ van een kind ook alweer in de dodencel?

... maar je hebt gelijk. In Amerika mag je met je (zware) wapens rondlopen
én oefenen én verklaren dat je grootste vijand de regering is. Die vrijheid
van meningsuiting wordt gerespecteerd, zélfs nadat een van je "leden" een
overheidsgebouw heeft opgeblazen.

Groeten
Mat