Francisco van Jole on Wed, 19 Sep 2001 00:41:26 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] appels en peren

----- Original Message -----
From: "kees/ventana" <kees@stad.xs4all.nl>
To: <nettime-nl@nettime.org>
Sent: Tuesday, September 18, 2001 11:39 PM
Subject: [Nettime-nl] appels en peren

> In de Verenigde Staten, waar vorig jaar iemand levenslang kreeg voor
> het stelen van een chocoladereep, worden medeverantwoordelijken voor
> de dood van duizenden Midden-Amerikanen voorgedragen voor
> internationale topfuncties. Irangate, het schandaal dat bijna leidde
> tot de afzetting van Ronald Reagan, lijkt alweer vergeten.
> (einde lead)

Ik neem aan dat je met 'appels en peren' bedoelt dat je een omstreden en wat
mij betreft schandalige politieke benoeming niet kan vergelijken met een
'third strike'- veroordeling wegens diefstal?
Of gaat je volgende verhaal over het schandaal dat er niemand is veroordeeld
wegens Srebrenica maar er ondertussen in Nederland wel gewoon parkeerbonnen
worden uitgedeeld? Of over de rol van een voormalig terroristenideoloog
heeft in de anti-globaliserings protesten?

Wat jij bedrijft heet demagogie. Is dat wat je mist in de berichtgeving in
de media?

Overigens mis ik een aardig detail in je verhaal: Het is inderdaad de broer
van Nicholas, held van de progressieve digerati.

gr

FvJ