Jos Horikx on Fri, 14 Sep 2001 15:38:48 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] wegvallen berichten

At 15:33 14-9-01 +0200, Francisco van Jole wrote o.a.:

>Ik merk (en zie nu bij controle in het online archief) dat ik niet alle
>berichten ontvang van de lijst. Ook het posten is lastig en gaat veelal mis.
>Voor de discussie zijn die mankementen niet erg bevorderlijk.

How right you are!

Kun je wat voorbeelden geven? (liefst een compleet lijstje binnen
één bepaalde tijdsperiode) Dan maak je het de anderen veel
makkelijker bij het controleren van het een-en-ander...

Met vriendelijke groet,

JH