Michael van Eeden on Thu, 13 Sep 2001 23:30:00 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Taliban en CIA

Eveline schreef (donderdag 13 september 2001, 15:45:47):
> probeerde dit al de hele middag te posten, maar kreeg
> 'permanent fatal errors' alsof nettime.org niet meer bestond.
> Dat krijg je als je het woord CIA in je header zet zeker deze dagen...

ik denk, maar weet het niet helemaal zeker, dat het komt doordat de
DNS-server van Nettime bij Thing.net staat in New York. Ik heb
verhalen gehoord dat veel ISPs in New York problemen hebben omdat de
stroom en telefoon niet helemaal stabiel zijn. Thing.net is geen grote
provider en werkt vast niet met generatoren. Dit is overigens allemaal
giswerk, het kan ook best zijn Thing.net er even uitwas omdat de NSA
een afluistercomputer kwam plaatsen (dat schijnt bij veel ISPs gebeurd
te zijn de afgelopen dagen) ;]

groet,

Michael (mieg@factory.org)