ReindeR Rustema on Fri, 6 Jul 2001 14:25:31 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] voor tophoppers en mopperfloppers

At 1:41 PM +0200 7/6/01, Jaap Meijers wrote:
>En wordt politie niet vaak gebruikt om gewone burgers de mond te snoeren?

Daar zijn ze toch onder andere voor? Als ze zich maar houden aan de
regeltjes die ze hebben meegekregen van onze wetgever (lukt ze niet
altijd). Wetten die door onze volksvertegenwoordigers zijn opgesteld
namens ons. Wetten die hier en daar wat verbetering behoeven. Maar
daar wil ik niet al te lang over hoeven nadenken, ik heb nog meer te
doen. Liever stel ik daar iemand voor aan die dat namens mij doet.

ReindeR